Dagens, jaa dagen? haha




Så här ser jag ut då! Med mina nya örhängen! hihi snygga! gick inge bra att få en bra bild på det! men det får duga... och lite mer än 1 timme så blir det att ge sig iväg till Gonäs för att träffa gosiga brudar! och antagligen Emelies bäbis vove! hihi Gosigt!

Jag vill just nu att tiden ska gå fortare.. har tråkigt och vill räffa tjejerna nu! hehe Disse har åkt jhem för ett antal timmar sen. tråkigt! Har vart så mysigt att ha henne här. Goshunden! hihi Tänkte att jag skulle hinna klippa henne lite i ansiktet eller så men får åka ut till pappa och göra det sen om någon dag! Skulle inte vara så pjåkigt! Gumman måste ju så nått! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0