Söndags Torsdag i det gröna....

Beställt mat! hehe emil och jag vart så hungriga så!!!

Vi är i lägenheten nu! Emil har köpt ny telefon. Samsung galaxi s2 eller nått sånt? den har betyg 10/10 och iphone har 9/10 så suck.. hahaha nera men han kommer vara helt inne i den hela kvällen, dagen i morgon ochh helgen! typ? haha

Idag har jag hunnit med mkt känns det som! Vaknade väldigt tidigt,... åt frukost sen cyklade jag och mor in till  stan och solade i 22min, sen hem igen och upp på lyviksbärget och handlat lite! då hade emil vaknat till liv så han var med!

Sen nu sityter vi i lägenheten och tar det lugnt! Städar lite och så. Diskat igenom en kristallskål som jag fick av mormor! Riktigt snygg alltsåå!



Nu vill jag ha mat (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i-phone är ju mkt bättre :D

2011-06-03 @ 12:17:43
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0