Onsdag!

Onsdag kväller! Längtar tills imorgon kväll! För då är jag ledig hela helgen + måndag! Åhååå va härligt med lite ledig tid! LA FESTEN FÅR MAN ICKE GLÖMMA!

Långpass imorgon! 11.00-19.10 så jaa Synd att jag ska vara inne när det är stek hett väder och sen ha ledigt när det ska rägna? + att jag och emma går om varandra! När hon är ledig jobbar jag, när jag är ledig jobbar hon! Buhuuu när ska jag få träffa min pemma! <3

Har iaf solat idag, och varför blir jag bara brun på magen? den syns ju lixom inte när man har kläder på sig? attan alltså. Har iaf smörjt in mig i brun utan sol idag på benen eftersom de är kritvita + så ser mitt högra ben mer normalt ut när det är brunare! Det blåa syns inte lika väl då! Så därför använder jag det bara på benen! SÅ ni vet!

Lär betala räkningar! Men då är frågan! VART ÄR MIN INTERNETT DOSA? privata? har bara min till företaget. åhåå suck lixom :( Lär ringa mammsen!


Trevlig kväller alla! Själv sitter jag här i  linne och troser! Känner mig riktigt fräch! hehe och mätt i magen på det!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: nepp! :D hahah

2011-06-30 @ 00:20:14
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0