Onsdag/ torsdag i 1 inlägg

Sitter hemma i soffan och kikar på film som går! Riktigt bra men sett den några gånger redan hihi Har jobbat idaag, 10.45-19.10 Gått fort idag men fyfan va mina fötter har värkt! hihi alltid att jag väljer fel skor när man jobbar! Jag tänker mer på att skorna ska vara snygga än bra för benen!

Har haft fullt upp både igår och idag!

Igår var jag till och emma till Ikea i västerås. efter att jag suttit på ett möte i 4a timmar! ojojjj va slut jag var! Iaf så fick jag med mig 2 bokhyller med mig hem, låder och ja lite smått och gått kan man väl kalla det för! hihi Känns så kanoners!

Vi hade det jätta mysigt. käkade och handlade! massa prat på det också! hihi



Idag på jobbet har det bara gått bra! Fullt upp och massa saker som lär göras!
Köpte mig även en långklänning.. gud va skönt att strosa runt i den! hihi
Men fan vilka brea höfter jag fick och rumpan ser enorm ut! hahaha Ajaaa snygg och jag gillar den!


Jaaa ojojj!

Har även hunnit träffat syster som kom hem från Göteborg idag så nu är hon på hemmaplan! hihi så skönt! Så hunnit träffat henne en vända nu på kvällen!

Funderar starkt på att ta fram min vattenmelon och äta upp allt vad jag kan! MUMMSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0