Nu POFFAr jag vidare!

Snart blir det at åka ut till blötberget och gratta lilla kusinen!

Nu börjar det bli en hel del jobb framöver!
Jobbar 3dagar denna vecka.

Måndag 09.50-19.10
Tisdag 09.00-19-10
Onsdag 08.00-17.00

Såå jaa hela sommaren kommer jag finnas på Åhléns i Ludvika! Fram till  slutet av Juli för sen händer det annat!  LÄNGTAR!

Emil är i alung med sin familj, han har övningskört dit och så ringde han och fråga om en regel som han och hans mor tjafsade om. haha Så jag fick vara den som avgjorde fighten typ! heeh OjoJjj så skönt när emil får körkort! Då kan jag sitta brevid och sova, fast mamma sa - du kommer inte ha tid att sova för du är för nyfiken av dig! ehee kan det stämma? puf

Fååår hoppas på regn och blixt och åska nu måndag -onsdag sen kan det bli fint! Lördag blir det nog upp till Leksand och kika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0