Nu funkar ALLA lysen på min bil!

Låter inte det kanon? nu är den färdig för besiktning typ? ehee har iaf ställt mit på vänte lista de närmaste dagarna. så får se om det kommer nå sms till min tele och så jaa, hoppas iaf så har man det överstökat? heeh Var konstigt iår för jag fick aldrig någon besiktninglapp som man alltid får? Skummt!!!

Bestämde träff med pappa på Ok så fixade han med lamperna och så köpte nya! hihi Massa tack pappi! Sen gick vi och åt glass, vadnra runt och in på kurtshusvagnar! Fans en hel del snygga husvagnar! haha Tror nästan pappa vart lite sugen på en ny! vem vet! vissa husvagnar/ husbilar är svin dyra som ligger upp över miljonen! ojojjj haha

Helt ensam hemma hos mamma! hon är hos en masör för hon kan inte gå rakt för hon har ont i ryggen som vanligt! Usch usch...




Seriösast ever!

Jadu... fyfan va jag har tråkigt! suck... funderar nästan på att städa ur bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0