Min midsommar!

Vart hos farmor och farfar som alla år i mitt liv (förutom förra året då jag var i vansbro! Ändå gången i mitt liv som jag inte vart i sörvik på midsommar) så ni vet!

Vart full fart!
Mat och tårta, tårtan var så underbar! hihi Annas tårta mummsigt! Den ska jag ha när jag fyller 20 har jag beställt! hihi Mummmssss

Linnea var med också så det var trevligt! hihi Hon åkte ganska så tidigt, sen drog cassi också och sen fick jag och mil skjuss in till stan! Drack lite vin som smacka Blääää så snodde mäst coca cola ur lillkussinens glas! eller, lilla och lilla kussinen? Hon går upp i 7an nu och är snart 1 huve längre än mig! Jajaj jag är väl ämnad till att alltid vara kallad för lilla Emmis! Alla växer förbi mig! buhuuu ajaaa

På kvällen vid 1 tiden så tog jag och emil oss en promenad upp på stan och kikade om det var nå folk ute i farten och det vare ju allt! Träffa på trevligt folk! Cassi, sandra, emelie och milla! Trevligt att se dom under promenaden! Jaa sen sov jag och älskii som stockar i våran egna säng! Imorgon åker Emil tillbaka till Vansbro! Jag jobbar så ja denna vecka som kommer kommer allt springa iväg!




Aaaa trevlifg kväller var det allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0