Långrandigt!

Idag har jag haft på mig min långrandiga klänning! Har vart så skönt att strosa runt i den! Underbart... hihi Var bara 4a timmar idag på jobbet så det har gått fort! Nästa vecka blir det fullt drag, jobb måndag-torsdag, ledig fredag, lördag och söndag! SÅ blir en lång helg då allt! hihi

Ska snart börja fixa mig för att åka till pappa och träffa stora släkten! hihi Underbart ska bli kul att träffa alla! Sen ska även emil ta och komma hem så vi får se vilken tid det bli! Sen ikväll då? kanske blir krogen då eller? hehe Man vet aldrig!

Har även målat mina naglar röda! Köpte 2st nagelack idag och sen en body lotion som luktar underbart! hihi älskar den parfymen så nu vart det den i body lotion!




Undra vad jag ska göra med håret? Lockigt eller bara halv rakt? humm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0