Jobb jobbb jobbb.                         ...

img_8695 (MMS)

Jobb jobbb jobbb.                                                   Mina fötter bränns!! Fyfan va synd det är om mina fötter! Huhu.  Dagen har gått ganska så fort! Slutar kl 17.00 me. Kanske blir så att jag får jobba över för att hinna så mkt som möjligt! Men vi får se... Vet inte o. Jag orkar känns som om jG kommer få huvevärk!  Tidigare idag kom emil och Nina in igen och hälsa på! Fick tillbaka mina nycklar som emil fick med sig i måndags så kan vara bra att ha de! Så fick jag lite pussar och så! Mysigt att träffa han igen! Men kommer nog åka ner till Vansbro någon dag framåt! På lördag blir det ju Leksand med emil!     Nej nu börjar mi rast ta slut! Buhu ABSA snart sluta för hoppninhsvis :0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0