Jag blir egenföretagare!

YES!!!! Nu har det kommit ut i puplikation och så kan ju lika järna skriva ut det här nu också! Jag blir egen företagare. Eller jaa jag är egen företagare men saknar nu bara min butik! hihi

Jag ska öppna en Smycka butik i Galerian i Ludvika!
Känns kanon och jaa. aklllt kommer bli sjukt kul när det är dags för öppning! Det ser ut som om det blir öppning i slutet av september men det visar sig för det är en hel del som lärs göras i lockalen jag har som förästen är mitt emot mammas lokal! hah





Tryck HÄR så kommer ni till artikeln!


Kommentarer
Postat av: nikoninan

Du kommer bli så bra ska du se :D är så glad för din skull gumman! :D <3 grattis igen ;)

2011-06-25 @ 11:12:33
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0