Hur orkar man vara så patetisk?



msn!!!
åhååå så trött jag är på det stället! haha  bara massa miffon!

Har inte vart inne på 100 år och nu logga jag in, först massa popupps om nya som vill lägga till mig som vän och det var sjukt många! sen direkt äre folk som skriver och flörtar med en och säger masssa komplimanger och att de vill att jag ska komma och festa med den och skaka på rumpan? öööö ockey!

sen kommer ett annat äckel som tror han är lustig. typ! Nej men den här VANLIGA frågan som ofta duker upp i rutan... Vill du se kuk? men förfan är du född igår?

jag tycker det är papetiskt att hålla på så! och igentligen är det ju bara att ignorera det men när man har tråkigt kan man ju vara med och tjafsa emot! haha

Denna Pojk/ kille/ gubbe vill nog inte prata med mig nå mer? för han dog nog på andra sidan datorn! haha för han skriver inge mer?

Mitt råd! Ut i verkligheten och ragga in real life och med en bättre replik tack!

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHAHA asså vafan ?? :D vilket cp

2011-06-06 @ 22:03:19
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0