Härlig dag!

Denna dag har gått riktigt fort!

Jobb 09.50-19.10
kanon! På rasten träffade jag syster och käkade glass! hihi mummsigt som fan och till lunch åt jag oxfilé och potatis! Fruktanvärt gått ;) hehe underbart!

Nu sitter jag i lägenheten och är mät i magen! Åt fiskbullar nu som kvällsmat (lär passa på när emil inte är hemma) imorgon börjar jag 12.45 och det känns riktigt skönt att få lite sovmorgon! Slutar 17.15 så kanske blir fika med Linnea om hon nu vill och har tid! hihi


Har så sjukt träningsvärk i benen från jag spela fotboll igår! Alltså shiitt va stel jag känner mig! huhu Bra drygt!  Så sitter och strechar och så! Min så kallade kjol är ett par shorts! haha fast ser ut som en kjol! hihi SÅ söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0