Fullt upp och oväntat seände!

Haft fullt upp idag! Möte på baknen kl 12.00 tog 1 timme!

Så klippt på minutenkort och fått ett nytt VUXEN kort! ehee känner mig så stor nu! Fixade massa trevligheter och så! Sen drog jag hem till mamma och slängde ihop alla mina och emils grejer och flyttat hem till lägenheten!

När jag sen var i lägenheten och fixade så fick jag för mig att ringa mamma och hon svarade! ÖöööÖÖÖÖ

mamma- jag ser dig! Eller inte dig men lägenheten, är du där?
Jag - jaa är i lägenheten, kollar ut genom fönstret mot pizzerian och där står mamma och ANDERS! haha

Anders kom hem tidigare än planerat så han överaskade mamma inne på akuten! Gulligt hih mamma fick åka till akuten i morse för hon kunde knappt gå pågrund av sin rygg som det inte alls är bra med. Så när hon precis hade fått en spruta och låg på en säng inne i akuten så knacka det på dörren för henne och så var det ander ssom kom in i rummet! hihi jaa så härligt att han är hemma från Kongo efter 1 månad där! Så vart bjuden på mat. Jag ville smacka en pizza med banan och curry på och FAN va gått det var. Underbart! hihi

Sen har vi vart och kikat och anders började få iordning på allt på en gång han! haha det behövdes verkligen en hjärna till det så VILKEN TUR! Känns lite lättad nu iaf! hihh Det jag trodde var ett tak, var tydligen en skåp! hihi jaa du ser!

Har suttit och hållt på med en massa papper som jag lär läsa igenom men det gör jag senare! Nu tänkte jag ta itur med att bygga ett skåp som ska vara på våran garderob som inte kommit dit så tänkte ta tag i det idag! Och sen slänga ut fula furubyrån jag har! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0