Åhååå mina fötter

Känner mig helt slut i fötterna efter att ha stått och gått på hårt golv i 9 timmar... men tiden har gått fort och har sett bekanta ansikten som Nina och Molle! hihi + så kom Emil in och pussade lite på mig! Har inte sett han sen i fredas! hahah Oojjj,

Sen vart jag med och lunchade med dom! Trevligt, vart ubway så jag var så glad så + så fick jag en hel del kakor (A) älskar deras kakor! grr

Imorgon börjar jag 09.00 - 19.10 så trevligt! Har även en matlåda som står där och väntar på jobbet som jag hade med mig till idag men vart ju ändrade planer allt! hiih

Köpte en så fin topp idag men testade den alldeles nyss och den var så FÖR står.. trökigt. så mamma ska testa den så får se!

Kännt mig som värsta jaa värsta iaf! har haft allt på mig idag, telefon, kort och jaa allt... hah a De håller på att renoverar lite på Åhléns så fyfan.. har vart byggarebob samtidigt som jag ska hjälpa tanter och tjejer med fondation och läpstift och alla olika färger! Men det har funkat.

Nu lär jag nog allt krypa ner i sängen och få några timmars sömn! Får se om jag ska cykla in till jobbet imorgon eller om jag ska ta bilen och åka förbi lägenheten och hämta ett par bättre skor? Får ju så ont i mitt cp ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0