VILKEN HÄRLIG DAG DET VAR IGÅR!

Paintboll!!!!!!!!!

FYFAN alltså... hahah Grymt roligt! I både regn och solsken så var dyngblöt genom hela spele! Jag tog flaggan en gång och mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstet!
det var grymt roligt och vart riktigt bra lagdelning! haha Det var jag, monica, martin, fredrik  och Johan! hahaha utklassning! det var 8-1 till det gröna laget! + det gjorde inte så ont att få en kula på sig men ingen gick sönder så jag fick inge färg på mig iaf! UNDERBART!

Jag hade sönder mitt vapen.. när jag sköt fick den damp och bara DRRRRAAAA på som ett  atomatvapen! Så då hörde alla vart jag var för jag skrek! hahaha

Man var riktigt sexig i dessa dräkter!






helt blöta efter matchen! UTKLASSNING!


Efter vart det att fixa sig och duscha hos johanna och fredrik! Så snällt att jag fick duscha där (A) hehe de fick trassla med mitt hår! de drog ut det, alltså löshåret! FYFAN.... hahaha

sen pizza o9ch fest hos martin och monica ;D






hahaha sån kväll alltså! hahaha sånna snygga bilder! Farligt när min kamera passerar runt till alla ;) Men roligt dagen efter att kika på alla! hahahha Älskar sista bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0