Vilken dag!

Haft fullt upp hela dagen och har bara vart hemma någon vända! Ledig hela dagen så började morgonen med ett besök till gränges fixat där, sen vidare hem till mamma och anders och duscha och fixa till mig! Sen fick jag veta att syster fick sina nyklar till lägenheten så vart att packa ihop hennes saker hos mamma och sen packa det i bilen och hämta henne med en massa annat hos pappa! haha jaa full fart och fram och tillbaka!

Sen tagit det lugnt efter ha städat och bråtat runt i  hennes lägenhet! Sen direkt iväg och spela fotboll kl 17.00 med massa trevligt folk! så höll på ett bra tyag där så det var jätte skönt! Sen ut till mamma och anders för att duscha och sen vidare till cassi där fillan var på besök! Så kom det in ett helt gäng och hällsa på också! hehe

så jaa, vi var och handla vis en halv 22 tiden för cassi hade inge mat hemma! Men nu är jag i lägenheten min iaf! Så känns skönt! Bara att krypa ner i sängen :)

JAg och lilla MIA! hi mammas barndomskompis unge som ska börja 6an, skruttungen!


Nu på kvällen har jag gått i mjukiskläder och känner mig  inte hemma i det! hah agå och strosa runt i det på en mataffär! hehe men mysigt vare !

Härlig dag!

Sen är jag lite puris....
Emil sa vid en 11 tiden (på förmiddan) attt han skulle komma hem idag.. jo visst.. vart är han? inte här iaf. Trevlig sommar sett han max 10 gånger under denna sommar... Diskans förhållande på nytt eller?

Kommentarer
Postat av: nikoninan

Sv: awe tack själv hihi :) näääädå ingen aning om det var du skojsar bara :):)<3

2011-07-28 @ 22:45:02
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0