Superduper fiskaren utan fisk!

Lång dag! purat om p-boten men känns bra att jag inte är ensam om att fått det så känns ju bra! haha UNDERBART!

Kommer säkerlingen få träningsvärk i axlarna och ryggen av simningen idag! Känns ju också UNDERBART!

Mötet gick bra. Lär klämma in lite telefonsamtal imorgon så får jag det klart! Även jobb 09.50-19.10 efter mötet drog jag till Johanna och grattade henne!

Sen åkte jag och emil ut till mamma och anders! De skulle ner och fiska så jag följde med! Vart inge fisk så var riktigt pisst över det! huhu Klättra runt på stenarna gjorde jag! Skulle inte förvåna mig om jag skulle ha ramlat i så lät mobilen ligga kvar på bryggan!

Fin bild emil tog! Tog den från fb men vart ingen bra kvalité! får tvinga han att lägga upp den på datorn så får jag ta den där iställert! hee Men en riktigt mysig bild vart det allt!

haha ser ju ut som ett sträck med stor rumpa! hahaha

 

RUMPAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0