Städning + lite solning!

Har hunnit med en hel del idag känns det som! hehe Vaknade sent, tog värdens sovmorgon! Så skönt! alltså...

Solat lite då och då när solen tittat fram! Sen har jag hunnit med att damsuga hela lägenheten! + skruvat ihop en betjänt (en klädhänare som står på golvet!) jaa var lite sur på den, för när jag hade skruvat dit alla ben så la jag märke till att jag glömt delarna som ska sitta mellan skruven och så! hehe lyckat! Så var bara aatt skruva loss allt igen! Överlycklig Emmis vill säga! Men nu står den på sin platts och det vart helt okey!

Nu snart har jag tänkt att jag ska ta tag i disken! Så är det ur vägen för en!



Har haft bekinin på mig hela dagen idag! Eller jaa typ! hehe Dags att klä på sig kanske?

Imorgon är det jobb! 09.00-19.10 suck. ajaa sånt är livet!

Ringt till Leverantörer idag och frågat om lite grejer och så! hehe Men nu vet jag lite mer iaf! GOOODDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0