Sista dagen på Åhléns!

Känns ganska tungt. har ju lixom vart där nästan 1.5 år? ojojjj Så nu ska jag bara konsentrera mig på mitt eget företag och börja beställa och allt sånt!

Igår bjöd jag på tårta till personalen! och jag fick en sån fin blombukett! Fyfan va fin den var! Lär ta ilderpå allt jag fick. de är underbara! Fick en parfym, fick välja en valfri väska och sen massa ihop plock från skönhetsavdelningen!

Underbara deär och kommer verkligen sakna stäl!et! men man måste ju gå vidare? + att jag kommer vara i samma stad fast inne i galerian så kommer ju vara på besök och shoppa hos dom ändå! haha




Riktigt glad (A)

Imorgon slapp jag jobba! hihi En fick min tid så vart så glad så! hhii Alla underbaringar! Massa kramar till Åhléns gänget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0