Morgon promenad i vinterjacka!

Vinterjacka och mjukisbyxor! Såg så hämskt ruggit ut, ute så vart att klä på sig riktigt för min och emils morgon promenad! Var riktigt skönt att ta en promenad direkt man vaknat! precis fått i mig frukost också! Så nu tänkter jag fixa mig lite och sen ta en tripp upp till stan! Ska gå in på ludvika hem och få inloggning så ska jag börja leta lägenhet! Trött på denna som jag bor i nu! HATA!

Ska även lämna tillbaka 2st stoppkuddar på Nova Hem! hehe

Nu håller jag även på att tvätta! Så det som är i maskin nu är klar 12.40 hihi

Joooo!!!
I förrgår kom det in 2 st av mina gammla dagisfröknar in på Åhléns! de känner igen mig.. Ena sa till den andra -Käner du igen henne? -jaa det gör jag på en gång jag ser hennes ögon! haha

Tänk att ens dagisfröknar kommer ihåg allt om ens tid på dagis! De gar alltid nått att berätta som man gjorde på dagis! hehe

Sen kom även min lärare som jag hade i blötberget! Fick en stor kram av henne och hon sa att hon var så stålt över mig att jag ska öppna eget och massa sånt! Man blir så glad och dagen är räddad känns det som! hihi

Iaf så måste jag och cassi varit värdsgoa på dagis! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0