Mitt hår är inte ett fans av detta väder!

eheee!!!!

Mitt hår är så fluffigt och förjävligt! hehe Det har blivit värre och värre under dagen i detta fuktiga väder!
inte gillas.....

jaja får ju en hel del volym iaf!


Idag har jag jobbat! 09.00-15.15 så var ju trevligt att få sluta tidigt idag! Direkt efter jobbet vart det att riva hela innetaket i lockalen till min butik! Så pappa och anna var med! de tog ner alla takplattor! Jag var en aning för kort för att nå så jag tog emot dom och sammla de på en hög! Hela kroppen kliar. glasfiber i takplattorna och fan va det kliar! Har även hela håret fullt! hittade en hel del gammla saker, mäst grus och damm! Men en list som låg uppe på taket rampla ner och det är från mammas butik som hon hade i samma lokal för 15 år sen! Nectar bjuhti shop (har ingen aning om hur det stavas) så jaaa.... Lite roligt! aha Mamma ägde den lokal som jag ska ha i 10 år, hon var lika gammal som mig när hon öppna eget och vart egen företagare! Tänkla sig! 20 år efter mamma så är jag i samma lokal som hon börja i!

Det gick väldigt fort att riva ner hela taket, efter det vart det fika på bk! jag åt glass och det var så gått! Har även köpot hårfärg idag så ska färga håret nu! hehe Utväxten är 1 km lång och om emil säger (-nu måste du verkligen färga håret! Det ser förjävligt ut!) säger han så, ser det nog allt riktigt förjävligt ut! hehe



Mitt hår känns så stort! hahahah Ser ut som ett troll (A)

Nej skulle behöva ta ett ryck och städa satan här hemma! Har även skrivit in mig på Ludvika hem nu så nujävlar ska jag flytta! Hoppas det går fort iaf! hehe GRRRR FAN HATAR Denna lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0