Ledig från Åhléns!

Lång ledig? nee ledig imorgon från Åhléns! känns skönt! Men har suttit nu ända sen jag kom hem med massa papper och kataloger och sorterat papper i pärmarna och allt sånt!

Telefon dait med en från swedbank! hehe hela 20 min tog det! var så att jag kom inte in på mitt företagskonto, eller jaa jag fattade inte vare väl? hehe Så jaa han hjälpte mig och han var riktigt trelig och snäll som hjälpte mig! Segast som fan! Så betalat inredningen nu och icke billig alltså! hehe

Hungrig som satan och funderar på vad jag ska äta! Lär nog dra och handla.. tänker ta cykeln till willys så får bilen stå, annars åker jag alltid upp till lyviksbärget och går på coop extra! det gillas! hehe

BUS!

Nej min mage kurrar som faen! hehe Imorgon blir det att ringa lite samtal och besöka revisorn min! ojojj börjar bli stor! Men kommer aldrig bli vuxen nog för att kunna dricka kaffe! hehe



Lär sticka nu och handla så jag får i nått i magen innan jag blir tokig! eheee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0