Lång dag på jobbet vill säga!

Jobbat i 10 timmar idag, -1 timmes lunch... Så vart en bra jobbig jobb dag! Men den har rullat på väldigt fort iaf så bra det!

Direkt efter jobbet vart det att åka ut till mamma och anders för att duscha. göra mig fräch och så! hii Vart lite chockad för kliver ur bilen så är det en hund ståendes på gården! Disses valp (på 5/6år) han ska vara hos mamma och anders tills på måndag? Han bor hos anders systers barn, som har 2 barn, en ganska liten och igår kväll gick charlie till atak och bet minstingen i handen och i pannan. så han vart nära på att bli avlivad för en frisk hund går inte till attak på en unge... men anders syster och hennes man ville ta hunden och och de är bortresta så han hamnade hemma hos mamma och anders! SÅ var där och tränade lite med voven, hehe han är så kär i mig! Var med när han föddes och var alltid vid han när han var bäbis innan han flytta och han är helt tokig i mig! Han ska sitta i mitt knä, pussa mig eller stå mot mit ben, jaa allt bara han är så nära som möjligt typp! aa riktigt go hund men synd är ju att han inte gillar små barn och ja då är det nått som är fel på hunden!

Själv blev jag biten av en chäfer när jag var liten över halsen! och just över halsen så är det farigt och även en jackt instinkt om den ska döda! Den hunden tog de inte bort och sånt fattar jag inte? helt sjukt.... Så jaa... hundar ska INTE gå attack mot människor, specielt inte små barn. sånt har jag så ggrr emot så blir tokig!

Jaa så ni vet! hehe men men kan mkt väl vara avensjuka också men nej!

Trökigt att det vart som det vart.. det är ju ändå min bäbis disses bäbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0