LåÅååång dag idag då!

Denna dag har vart lång men den har gått väldigt fort ändå! Först jobb 09.00-19.10 så lång dag på Jobbet kan man väl kalla det! hehe Imorgon är det iaf inte en lika lång dag! då äre 11.45-19.10 men hällre börja tidigt och sluta tidigt? Enligt mig!

Ajaa direkt efter jobbet mötte emil upp mig på stan och vi hyrde film, eller jaa, sluta med att vi köpte 2 st tv boxar. the unit 3 + 4a! Bra serie faktiskt! Kollar på dt nu! Så ja kvällen har vi mäst häng i soffan! hehe

Kom även på panik! Sista dagen idag för att boka in sig på en mässa i September som jag ska med om SMycka! Så jaaa inte en bilig resa blir det! hehe Tar med mig mamma så betalar hennes del också! Vill inte åka själv! Tänkte om jag skulle ha tagit med mig en kompis eller emil men nu när det är min första mässa så vill jag ha med mig någon som är kunig och som kan lyssna åt mig! hehe har för fullt upp attt säga ja hela tiden typ! hehe Jajaa det blir säkert super mysigt!

Mässan är ute i en skärgård i stockholm så yes! Nu snart äre dags att krypa ner i sängen och få sina sömntimmar!

Inlägg utan bilder! hhe

På torsdag blir det fotboll, Lördag fotboll och söndag vollyboll! Älskar sommaren! Hoppas på fint väder också! sen antagligen paintboll nästa helg! hihi Underbart!  men fan va läskigt! Hoppas att det inte gör ont....

Nej bäda upp sängen och ha det skönt! Sova ut lite imorgon skulle vara skönt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0