kommer vara röd imorgon!

skulle tippa till 10000 på det! hehe

Alltid röd efter jag har solat! men men tycker jag är "brunare" än vad jag vanligtvis brukar bli! så kanon!

Har vart ute på balkongen till och från. kutat in ut, mobilen i högsta hugg för jag väntade på ett telefånsamtal! Har vart så otroligt nervös så jaa usch.... hahaha men så ringde telefonen och det var emil! HAN KLARA KÖRKORTETE! så känns så inihelvete skönt!

Pratat med mamma som hade mindre trevliga nyheter.. hon har diskbråk och en disk är det punktering på! Så hon är satt på en akut tid till opperation. Så får hoppas att det blir bra efteråt för nu kan hon knappt gå normalt!
efter opperationen så kommer det väl inte vara helt bra för då lär det kanske bli stelopperation av ryggraden! humm.. stackars mammsen <3

jag valde rätt dag att vara ledig på! Fint väder! Snart blir det fotboll, eller wollyboll, hänger inte med i svängarna men jag hoppas på wollyboll för då kan man bada!

Gammal bild på mig och emil! Där hade han allt långt hår Nuför tiden får man ju knappt grepp i det? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0