Känns som om det här kommer bli den roligaste sommaren på LÄNGE!



Gud vilken rolig dag jag har haft idag! hehe

Först jobb, direkt därefter till räffsnäs och spela lite vollyboll!
var grymt roligt! hihi Gick kanon! Fick en boll i huve så vart lite groggy men gick kanon  allt! hehe Sista matchen var bäst! Tror martin var lite irriterad på att han hamna med 3 tjejer ! hehe ajaa vi var så duktiga! Jag och linnea tog även paouse och tog ett dopp i vattnet! Så skönt för solen bränder verkligen!

Hoppas på vollyboll imorgon med allt! heh


Alaaa vuxna karlar ville inte bada! Badkruker hela bunten! haha så jag, linnea och Fredrik åkte hem till mamma och anders och bada i sligen där! Vsrt kvar där jag och käka och fixa till mig lite! Sen kom linnea och hämtade mig för att ja skulle med och skjussa nå grängesbärgare! Vart bjuden på rom och cola... så svinik äkligt! buhuuu fick så ont i magen av det! hehe tog bra lång tid! hehe visade sig att jag och en av killarna hade jag gått på dagis/ lekis ihop! haha man ser allt!

Nu sitter jag iaf i lägenheten och känner mig en anning trött! Tror också jag har bränt mig på läppen? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0