Denna dag bara rann iväg alltså!

Vaknade och nu ska jag snart sova?

Började jobbet 09.50 och jobba till 19.10 så jadu! Dagen har gått ruskit fort! Pratat en hel del i telefon på lunchen och rasten! så mkr just nu så gav bort mitt arbetspass imorgon så är helt ledig så då ska jag ta igen li8te saker! Möte 12.15 så ja! Blir en fullspäckad dag vill säga!

ätit flöt mat idag! Eftersom ingen ville äta bakis mat i går så köpte jag en ost/skink rulle idag! hehe Ajaajjaajjj

Vart hema hos mamma och anders och hällsat på också! hii Så jaa håller även fullt utkik efter ny lägenhet så jaa.. Fullt upp i Emmis lilla huve! hehe

Skickade tillbaka de 2st klänningarna som jag beställde förra veckan! Så tog de här istället! Får se när de trillar ner i brevlådan! Hoppas de är snygga och sitter bra! hihi Är bra sugen på att se hur klänningen ser ut i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0