Bada, bada !

Hunnit med mkt idag! Klockan är bara 13.00 typ! hihi

vart ut till gränges och kollat efter någon passande färg på löshåret! Lär bli att köpa en ljusare nyans och sen färga både mitt egna och löshåret! För det fanns inte exakt den färg som jag har! hehe Så nu har iaf Milla beställt håret och förhoppningsvis så får jag i det nästa vecka någon gång! Ska bli sjukt kul och spännande! Är helt extas! Lär gå i uppsatt hår i 1 hel vecka! haha

Sen vart på möte och skrivit på kontrakt och sånna roligheter! hehe nu skiner solen så tänkte dra på mig bekinin och lägga mig ute och sola! Härligt väder!

NERVÖS SOM FAN ÄR JAG! HÅLLER ALLA MINA FINGRAR OCH TUMMAR!!!! <3



Nej sola nu innan solen försvinner! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0