Var är du?

Hur kan en tröja bara försvinna? :O Fyfan... har FÖR mkt kläder många gånger! (men man ska ha en stor garderob, men jobbigt när man inte hittar det man ska ha?) Aja....iaf, min gra tröja med paljeter  på axlarna (från Lindex) var en av mina favorit tyröja förra vintern! Men nu kan jag inte hitta den och har letat sen början av denna viter :O Fyfan...... iriiterande! Någon syster cassi som lånat den? humm hahaha <3


Inge bra bilder  på tröjan!! Saknar den och vill hitta på den :O så mysig den är (A) Ajaaa.... Lär kanske ränsa bland mina smällproppade garderober! Typ få någon jävla ordning bland alla kläder och ge bort något till syster och skicka iväg kläder till såna där i en för rädda barnen eller så! Mamma tjatar att jag borde göra det för jag har ett så överflöd på kläder (A)

min tröjja är borta!

Kommentarer
Postat av: Albin Loán

Du får rannsaka garderoben oftare. :P



/Albin Loán

2011-01-12 @ 07:51:46
URL: http://www.finest.se/albinloan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0