Vad har jag gjort denna torsdag?

Jaduu!!!!

vaknade upp i vansbro! Sovit som en stock och trött som fan! Emil började jobba 13.00 så efter det så drog jag mig hemmåt! Biåkandet gick bra.... Men tander eller gubbar (pansionärer) ska fan inte ha körkort! Inte i den här årstiden iaf! Spelar ingen roll om de kör sakta eller inte så kör de ner i vägen iaf!

kom till Ludvika, åka förbi pappa och prata lite sen åkte jag ut till mamma... Men ingen mamma där, bara cassi och sandra så jag kröp ner i soffan vid dom (= Sen kom mamma och anders hem! Har fått mat och kollat på film och myst hela kvällen hos dom (= tog en liten powernap också (A)

Sen vart jag helt plötsligt taxi!!! haha så jag har mamma och anders vovlvo! Så inatt eller hur sent det nu blir ska jag hämta dom från ett par vänner de är hos! jäklarns :P Jag som ska upp och jobba imorgon :P 12.00-19.05! Nais! Känns som om det var år och dar sen jag jobba nu :O

så sitter här med uppknäppta byxor och trycker chips och Brämhults hallon dryck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0