Tjolahopp!!!! klockan är 01.30

jag är pigg som fan och har skrivit av mig mkt idag på fb med mina kära och underbara vänner (A) hihi love is in the air! (men min engelska blir inge bätter för det) haha är man dårlig på svenska så brukar det atomatiskt vara att man är dålig på engelska också ;) haha Ajaaa jag är för bra för att vara sann!

Inte hänt nå mkt här hemma! Kollat på film och pratat skvaller med Emma ;) Och blivit bortagen av en från FB!!!! WÖHÖÖÖÖ idag drar jag till mig bråk! Men det är ju tråkigt att det ska vara så. men jag står hälldre som min systers höra hand än att låta andra trycka ner henne! Vet att hon skulle göra detsamma för mig! Men jaa vad gör man? hon är ju min andra halva och betyder mäst för mig <3 in the whole world!

Har hunnit kollat på en hel del filmer som gått på tv! Men inte hunnit hänga med alla på detalj pågrund av fb! haha

Imorgon blir nog en lika lugn dag som det vart idag! Kanske gå ut? nej varför ska jag ut i detta hämsla vädret? Om jag har tur så kan man ju hoppas på att bilen är klar imorgon! Skulle ju vara underbart <3



gubben under är en riktigt surgubbe!!! haha löjligt irriterande! han ringde till hyresvärden för några veckor sen och sa att vi hade vart uppe och gått hårt på golvet halv 1 på natten! Ja men hallå? vi lever ju även om det är kväll? han var upp den dagen och knaka på och emil öppna och så sa han att vi hade vart uppe och gått! Emils svar - näää, vi gick och la oss tidigt igår kväll? Idiot gubbe! sen dess har han inte hällsat eller något på oss... om han skulle göra det skulle jag inte hällsa tillbaka för han är en sån där satgubbe som är ensam och inte har något liv! Fyfan vilken gubbe!

Dags att sova kanske? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0