Tisdag!

God morgon (=

Vaknade för länge sen när emils kompis kom hit! Men jag orkade inte gå upp då så jag låg kvar i sängen och försökte sova XD
Men nu är dom och tränar iaf! så jag funderar på vad jag ska hitta på! Tänkte åka ut till pappa en vända och kika om han är hemma och gosa med disse lite (A)

Hittade ingen frukos så öppnade en burk annanas och så tog den slut på en gånG! Mumms så gått (A) Jag måste klippa mig och färga håret! tänkte åka och köpa en toning som jag kan lägga i utväxten! Ingen stark färg nu, eftersom jag inte har bestämt mig hur jag ska göra med håret! Måste boka klipptid hos milla också! Kanske ska ringa till hon här i stan som ska fixa mina naglar? humm!!!!

Först ska jag nog börja med att kika om bilen vill starta ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0