Söndag!

Alla söndagar är välldigt långsamma! hehe

Har inte hunnit gjort så mkt idag! Fick nå flum i huve så jag gjorde några situps (A) haha Sen testa jag även göra armhävningar men det är ju något grymt svårt :O tungt och jävligt XD haha Emil kom hem nu!Han har vart och tränat (= Jag vill iväg och simma! Simam är ju så bra träning för hela kroppen! Så får se om emil kan offra sig någon gång och följa med mig och göra nått som jag gillar (=

Eller ringa och tjata på pappa ;) han är en jävel på att simma! Men man försökerju hänga på hans tackt men då blir man ju helt jävla slut på en gång av att det går så baskat fort :O Inte bar! hehe Eller kanske ringa till mamma och höra om hon vill med? Då blir det ju i lite saktare tempo ;) haha Ajaa vi får se (=

Jag och emil lär iaf laga mat! Humm,, kykling eller köttfärsås?

Så här såg jag ut i Fredfas när jag var och käka på Ludvikas finaste resturang ;) Men fyihelvete va gått det då var XD Höll på att dö (A)


BUS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0