Seg söndag, som vanligt då ja !

Här sitter jag igen! Mättis i magen denna kväll av riktig mat ;) haha det betyder alltså att Emil är hemma ;) vi gjorde köttfärsås och spagetti ;) Vart riktigt lykad ;)

Vart ju upp till subway och mötte emil där (= Vi käkade och pratade och skratta XD haha Och så  var vi inne på Åhléns och kikade runt också (= Vi handla även mat eftersom kylskopet var en aning tomt och allt hade gåt ur datum (A) hehe vart en hel del gåttis men inge godis som man vill ha! Bara massa nyttigT!

Sen kom Emils vän tobbe på beök så vi kikade på film (i am legende!) hihi Fast dena gång var jag ju inge räddis av mig eftersom jag redan sett den ;) Imorgon börjar emil skolan igen! Undra vad jag gör då? Tänkte träna... Men måste gå :(

Han som ska fixa min bil hittar inte felet på den och han lär åka tillbaka till stockholm där han jobbar så kommer han hem på  fredag kväll och då ska han ha med sig en sorts dator så han kan koppla upp sig till bilen eller hurfan det var XD haha Hoppas han hittar felet på den iaf! Jag får inte åka nå med den för då riskeras att katalysatorn och massa skit att gå sönder och det skulle bli grymt mkt dyrare så suck :( Ingen bil hela denna vecka!

Ölsklings vovven får stå för bilden (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0