Prinsessan och grodan!

Hejsan! Idag äre FREDAG! Vilket betyder mat på Piren ikväll med personalen från Åhléns ;) Yes! Mumms! kommer bli kanon (= Gått och så!

Denna dag har jag inte gjort så mkt! Plockat lite och städat ihop lite och diskat! Jag har även målat naglarna med mitt älskade nagelak O.P.I trevligT!

Jag har även bestämt mig om vad jag ska ha på mig ikväll (= Lär duscha och fixa mig! Men det kan jag göra senare eftersom vi ska träffas kl 18.00!

Träningsvärken börjar sakna men säkert försvinna! Hade så jävla ont i går i  armarna/axlarna bröstet och rumpan och benen! Illa....

Prinsessan och Grodan!

Den mysiga filmen ska jag kika på nu och koppla av lite ;D Mys!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: Awe tack gumman :D:D:D du är så duktig på att stå framför kameran :)<3

2011-01-21 @ 23:06:23
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

sv: haha men du kan ju mycket av dig självt ju ^^, å det är inte många som kan göra som man säger (: <3

2011-01-21 @ 23:45:10
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0