Nya gardinerna! Va tycks?

Tycker själv att det vart grymt snyggt så jag är välldans nöjd (= Emil tyckte det vart helt okey! Han tycker sånt här är så tråkigt så jag rådfrågar han inte när jag köper för han (ööö GUD AV ONÖDIGT! )
Sen den där fula högtalaren som står till höger (som bara syns lite!) sen ska vi göma vid soffan där in mot fönstret så man slipper se den (A) hihi De tar bara stor och onödig platts och ser fula ut xD hehe

Superduper!
Undra vad jag ska göra imorgon? kanske dra och träna? Emil håller på att få spel på mig att jag aldrig lyfter rumpan och drar till gymet! hehe (A) Men får se. är jag utvilad och pigg imorgon bitti så kanske drar jag dit ;) Men jag måste ju gå :( buhuuu Min bil!

Mamma och anders åker snart till Thailand (16dagar kvar eller nå sånt?) så då får jag ju ha deras bil ;) Men förhoppningsvis så är min ju klar då ;) Men ändå! Glida runt i en ny snygg bil är ju inte fel ;) Eller en big volvo ;) haha som förra vintern! när jag lånade mamma och anders Volvo xc så sa killarna i klassen

- ååå har du lånat  farsans volvo!
[Jag] - Yes! Men det är deras skrotbil! hahaha de vart tysta! haha

Mamma och anders "riktiga" bil var då en dodch (stavning?) iaf en as fet bil som är grymt snyggt och grymt stor! Bilen är importerad från Usa så åååå vad jag älska den bilen men den sålde dom XD Den bilen har dom nog haft längst? haha

Kommentarer
Postat av: emma

fint det blev då :D !! När drar du å tränar då? ;)

2011-01-18 @ 20:06:16
Postat av: Emmis

svar Emma; Jaaaa men haru lust att hänga med? =D Tänkte göra det ganska så tidigt så man kommer igång för dagen ;) Messa om du vill bli med och vilken tid ;) <3

2011-01-18 @ 20:14:26
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0