Mina pannkaker skulle inte vinna en skönhetstävling!



Jag har nu gjort pannkakor och ätit dom! hehe
Det tog sjuk lång tid.... Och kan ju påpeka att det inte var nått som jag var superduperDuktig på! hehehe Fyfan! JÄVLA pannkakor... har vart arg på de jävlarna som bara fastna och gick sönder!!!




hehehe!!!
Min första pannkaka! Den vart totalt misslykad XD


Vi har ingen pannkakslag så gjorde i en stekpanna! Funkade men lite kurigt vare med den höga kanten! hehe

De smakade iaf gått! Vilket är ett stort +....

Hahahaha en av mina "någorlunda" fina pannkakor! hehe Ajaaa de vart iaf goda ;) så YES va jag känner mig duktig =D Men lär skaffa en pannkakslagg om jag ska göra det nå mer! Var fan bra drygt att göra i den där för jaaa,, de vara bara så drygt XD Pappas lag fungerar kanon att göra pannkakor i XD Hoppas pappa ä'r nöjd med min insatts ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0