Min mage är lite kurrig för tillfället!

Hejsan! Inge nyheter här! hehe Jag är trött och har haft ont i huve hela dagen! Drygt!

Emil står i duschen nu! Kanske ska gå in och dryga mig med han XD hehe är ju aldrig fel ;) Idag har jag städat ;) Diskat ALL disk och gjort den snyggt i köket och så har jag damsugit! ÅÅÅ så dutig ja är (A)

När Emil har hoppat ur duschen och klätt på oss så ska vi ta oss en promenad till stan och äta på subway! Är för slut för att göra mat nu så får bli nå snabbt ;) mumms (A)

Emils föräldrar var förbi här viod en halv 4. de har landat efter att ha vart 1 vecka i värmen! FUSK.... Nu var de hemma och hela och bruna var de också! Så fick man ju även 2 snygga linnen av dom, för att de vart utomlands =D Så såååå snällt av dom (A) <3 Ska visa bilder sen på de ;)


Dagens händelse!
Emil kom hem från träningen nu för ett tag sen och berättade att gubben under hade kutat ut efter emil i bara kalingar och skrikit på emil att han slängde igen dörren för hårt! humm? Jävla surgubbe! Han klaga på att det är sent, hallå? klockan var 16.00? Vill inte veta exakt vad emil skrek men han skrek tillbaka.. Jag klandrar han inte för jag skulle inte kunna hålla mig att skrika tillbaka till han! Usch va jag hatar den där gammla äkliga gubben! Han är vidrig!


Jaaa nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: nadja

men vilken gubbe :o fy vad drygt! skulle.. ja vad gör man åt sånt :o

2011-01-19 @ 20:26:07
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: tina

sv: jaa det är riktigt ljust och fint nu :) till skillnad från när jag hade illrosa x)



fin bild på dig och emil :)

2011-01-19 @ 21:47:18
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0