Måndag morgon!

Okey! Måndag igen? Gud va veckorna går fort :O

Var meningen att jag skulle iväg och klippa mig hos Milla!
Men hon ringde vid en 8a tiden och besättade att hon åkt på magsjuka! stumpan då :( Så hon hade träningsverk xD hhi Så blir att klippa mig när hon blir frisk och har en lucka för mig på salongen ;) Längtar =D För nu börjar jag få så grymt slitet hår :O Usch!

Så jag är piggis! Fast funderar på att lägga mig i sängen igen (A) SKulle vara bra skönt!  Klockan är ju inte 9e än XD

Typ bli så här korthårig igen snart då! ;D


Hörde även på Nyheterna nu nyss att de hade skjutit 4a vargar i Ludvika... Usch + att dom hade skutit en avlingsvarg i Grängesbärg som inte skulle ha skjutit för han var märkt som avling. Men den skuter dom... Fan varför ska inte de få leva? De kommer ju säkert bli utrotniongshotade. Stakars fina djur! :(

Kommentarer
Postat av: tina

håller med dig om det med vargarna! det är så otroligt hemskt vad människan ska förstöra :( fina djur!

2011-01-17 @ 14:04:59
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0