I ludervika ;)

Yes! Nu är man hemma i sin lägenhet! Massa tack för mamma och biljetterna både dit och hem ;) <3 Tågresan hem från Göteborg gick förvånandes värt fort :O Tåget gick 17.42 och så var vi framme i ludvika 21.50! Shiit! haha =D Dagen har vart mysig! Heldag med cassi =D Vi han även ner på stan en snabb vända då jag köpte mineskort och en minneskortläsare som jag gav till cassi för hon fick min gamla kamera =D Så ville vara en snäll lillasyster oh gav henne det (A) <3 så hon har tjatat så nu hoppas jag att du sliter den med hälsa ;) <3

Jag har sovit som en groda? inatt! hahah Var meningen att jag och syster skulle dela säng och mamma skulle sova på en hög luftmadrass! Men sluta med att det var jag som fick sova på den för mammas del varden för mjuk och hennes rygg höll på att paja i den så jag "minstingen" fick sova i den! Så varje gång jag röde mig i natt så vakna jag av att det lät så mkt! mamma tyckte jag var som en proppeller xD hehe somna, vakna, somna, vakna! Så kommer nog sova som en stock inatt i min egna säng och mitt täcka och min underbart varma älskling som ligger brevid (A) varm som han är så höll jag på att frysa ihäl i natt :O haha Attans.

På tåget hem så kollade mamma och jag på film! först remember me och sen prinsessan och grodan =D hehe Mys!

Nästa vända till Göteborg lär bli längre så jag hinner umgås med syster mer :O<3 massa saknad ju (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0