Helvetets röda sak!

Det fick den hetta den vända, inte den lilla röda utan nu är den en sak... en riktigt sak jävel! Bilen pratar jag om.. fuck så irriterande!

Bilen starta som en klocka då jag åkte och hämta upp emma och sen till stan! Men efter stan när jag ska starta den igen så dör den på en gång när jag inte gasar! jävla fucking sak.... as irriterad. så mitt i snöstormen så gick jag till statoil för att köpa olija för märkte att det var under minimum.... Och min snälla pojkvänn sket väl i min bil och gick in och satte sig vid datorn! Så snäll är han och han är så jävla lat när det inte gäller hans saker så då får han tummen mitt i handen, eller kanske ska kalla det för tummen mitt i röven!!!! ååå så irriterad. så ärg och förbannad går jag till statoil och håller på att förfrysa i mina leggins!!!!

Jag som skjussar på han jämt! Till skolan, om jag inte gjorde det så skulle han inte vara där en ända jävla gång! Och som tack får man en lat jävla oxe som skiter i det!

sjukt arg!


Iaf.... träffa Emma var roligt som vanligt (= Vi gled runt och kika på prylar ;) Jag testade en hatt inne på barnavdelningen inne på lindex!
haha ser så cool ut i hatt! jag köpte en toning so jag ska slänga i utväxten och hoppas på att det blir snyggt! Annars så får jag panik och aggrar totalt sönder över denna dag.


hahaha snyggingar XD

vad händer denna kväll? Var meningen att vi skulle iväg och handla och hyra film... men så vart det ju inte eftersom bilen jävlas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0