Gladare humör! yes....

Lite iaf! Fortfarande irriteröd över vinter och biljäveln som inte gillar vintern tydligen! Så jaaa. mat i magen (kebbab rulle) har inte ätit det på typ 1år? så nu fick det bli en sån! Orkade knappt en 3e del av den långa saken! hur stor som hällst :O Så har jag och emil gått till statoil och köpt något som jag ska ha i bensinen. ifall det har blivit isbildning i spridan eller något liknande? eller vafan det nu var. bilar är inte min starka sida! Men när den är igång blir det iaf att sälja den och köpa något annat lite roligare bil än min lilla ärta!

Den lilla röda! snart till SALU!

Vart en kanon bra bil! Det ända som är skit är ju batteriet som är så slut.... haha så får se om jag köper ett nytt innan jag ska sälja den. Den har gått igenom besiktningen 4a år i rad utan anmärkningar! Så kanon hörru ;)

+att min snygga ed hardey stil i bilen blir med och de var inte biliga XD men grymt snyggt ;)

Men nu så ska jag färga håret! INTRESSANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0