Ensam och ingen bil! Härlig fredagskväll alla ;)


eller inte! haha

Jag heter Emelinda Ida åkerström och jag har tråkigt så jag håller på att somna!
ska nu tvätta bort sminket så det inte gör nått utefall jag skulle somna ;) Smart jag är? YES!!!

Funderar på om jag ska ta min lilla laptop och starta den och kolla på en skräkis med mig själv och krypa ner i sängen!
kan ju då jöma mig i täket och skrika i kudden så! haha och så blir det ju inte lika läskigt om inte bilden är så stor (A) hihi Emmis är smart!

Denna kväll har jag kollat på blocket efter bilar ;) hittade några snygga bilar och en jag har mejlat på om frågan om fler bilder! jag är ju lite kräsen och bilen ska ju vara fräch inuti och så ;)

Dagens inköp... STRUMPOR! haha randiga ;) jobbigt att ha helfärgade för då är det så svårt att hitta exakt 2lika dana strumpor så jag ska bara köpa mönstrade strumpor härdanefter^^

Har tänt massa mysiga ljus här hemma så jaaa film mys i sängen skulle inte vara så pjåkigt ;)

Kanske ska sattsa på en hatt jag ;) Snyggo som jag är =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0