Dagens!


RUMPAAAA.........

Nu har jag gjort i ordning mig och snart så kommer snällaste Emma och hämtar mig så slipper jag gå till stan  ;) ÅÅÅ vad jag saknar att ha en bil... humm så  jobbigt!

Sovit som en stock inatt ;) Har inte hunnit göra nå än! bara sminkat mig och mer eller mindre kammat igenom håret och tuperat lite och plattat luggen ;) Även vågerna som var bak! Jag är ju självlockig och har alltid haft ängla lockar men nu när jag blonderat håret så blir det ju slitet och mina lockar försvinner mer och mer ju slitet det är "/ Lite sorjligt när det  är nästan rakt med bara lite självfall när jag kliver ur duschen...

I skolan hade vi en uppgift och det var att vi skulle räkna och väga alla våra jeans som vi ägde! Kan ju säga att jag då hade 19st (A) och rensade bland mina byxor då för 1år sen d¨när jag och emil flytta ihop! 19st jeans hade jag men kommer inte ihåg vad de vägde XD Och kan även påpeka att det har kommit in några fler antal sen dess (A) Opps

NU SNART KOMMER EMMA WIIII!!! då blir det mat på china ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0