Beslutångest och måste handla! Kanske handla hårfärg? ;)



hejsan hoppsan!


Sitter och kollar på scrubs! Emil kom hem nu och är helt uppe i varv! haha Han har vart och tränat (= Sitter här! Har haft ont i huvet en hel del "/ hela dagen.... drygt och har druktit hur mkt vatten som hällst :O Hartvättat idag men attans så tog tvättmedlet slut! hehe så måste koma ihåg att handla det (= Och en massa annat också! Imorgon är det Tisdag! Får se när jag åker till Göteborg! Antagligen åker jag på Torsdag eller fredag och åker med mamma hem på måndag för då får jag ju massa tid med syster min <3 Eller så åker jag med mamma ner till göteborg på söndag och åker hem med henne på måndag men det är ju så kort tid :O humm!!!


Cassi.... Vart ska jag isåfall boka biljetter? <3



Japp! Lär hinna handla hårfärg och färga det för min utväxt börjar bli för snygg nu! hehe <3 Älsart!

Kommentarer
Postat av: Cassi

på sj.se :D ;) men hur länge kommer du stanna? :)

2011-01-24 @ 19:32:05
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Madelene Holmström

Vad för färg är det du ska ha egentligen!? :D

2011-01-24 @ 20:48:16
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0