Älskar nyklippt hår (A) Yes!

Hello! Nyklippa emmis har klippt håret! Eller okey! Milla klippte mig ;) hihi Vart kanon som alltid ;) Nu återstår det bara att vänta på den dagen som jag ska våga färga håret ;) Men vet iaf att jag inte ska lägga i en helt brun färg eftersom risken att det blir gröndassigt är stort! haah Så ska antagligen köpa 2 färger, en med en röd ton i och sen en brun en! (= Låter nais ;) Får se om jag färgar det själv eller om det blir att boka ny tid hos milla ;) <3 Vilken tur att ens närmaste vänner är frisör och har en egen salong! Wieeee! hihi

Lånade mammas bil så jag skulle slippa åka buss! Så har vart och handlat och lär sbnart bege mig till stan för att lämna tillbaka bilen ;) Men så drygt att gå tillbaka hem då! Min bil <3


Är riktigt sugen på att äta pankaka :O mumms :( Pappas pankaka <3 hihi Ringa om hans recept kanske? ;) åååå jaa lär göra det XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0