Vart tog håret vägen? tralla laaaaaaa

Nu har jag mammas bil! Känns så könt att ha en felfri bil ;) hihi så den är min i 16 dagar! YES...

Har vart ute på en liten shopping tur ;) hehe Köpte tvätmedel, kamm, och en foto ram som nu sitter en bild i på mig och emil (= hihi mys! <3 Så japp en jätte liten shopping tur med nödvändiga grejer ;) hehe

Nu snart så bär det av till affären för att köpa hårfärg (= Det har åkt ut något enormt sen jag sist färga det (= Ska ha en med lite röd i think! (= Så hoppas jag på att mitt hår kommer växa på som fan nu när jag inte blonderar det och sliter så hämskt på håret! Så kanske får tillbaka lite längd ;) Hoppas! Äter ju priorin, inne på min 2a burk (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0