Tp!!! ohhhh yesssss!!!!

hahhaa är kanon glad! YES YES YES.... Jag vann inte! Jag kunde inte en ända fråga? Jag kunde en som jag leta fram.....  -Vem som skrivit "the river" we go dawn to the river blablaaaa ... Synd att den inte var till mig Bruce Springsteen!!!!! hehehe Jag kunde den. 1 fråga så nej jag vann inte (A) Men i min egna fantasi så kom jag 1a ok?

Nu kollar vi på film, en triller men märker nu att det är en som jag har sett "/ Attans lixom :O men men jag sitter här och skriver istället =D Tralla runt och så (= Fördröjja tiden åt emma ;) Emma ville gå på trassel med mig! YES =D Lykos mig (A) Jag är ju välldigt ledig nu för tiden så jag får anpassa mig efter bruttan min ;) <3



Mitt godisförbud har tagit ett litet uppehåll nu när jag är i vansbro! För att inte äta godis när man är här är helt omöjligt XD attans banan rumpa!!!! Plutteluttadig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0