Tor jag känner en god bulldeg som jäser?

mumms! De bakar bullar, eller degen håller på att jäsa! ska dit och sno lite bulldeg sen! hehe det kan man alldrig få för mt av! Eller hur?
Var helt död imorse! Emil var iväg till läkaren vid 9e tiden! När jag vakna så trodde jag inte att det hade åkt iväg än men det hade dom gjort! Det hade gått bra och välldigt fort, så japp!
Har inte bestämt oss för n'är vi ska fara hemåt, tidigare eller senare? humm... bra fråga!
Jag försökte nyss leka i sån där träningstång som sitter i en dörr! eller hur man ska förklara! Jag försökte dra upp mig men det drar så hämskt i magen? humm... är det inte armarna man bör känna av då? ajaa jag är speciel jag! hihi
sitter i min röda tröja "spärmietröjan".... hahaha låter som om den skulle vara nersölad men det är själva trycket på bröstet som är spärma!



uppsatt hår och oxifad! haha snyggis, jävlar lite med emil också! Alltid lika kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0