Söndagens frulle!

Ser det inte mumsigt ut! Fast nu ligger allt i min mage!
Min härliga söndags frukost bestod av yogurt och massa olika bär! mumms! Ser ut som en röra med attans så gått det var! hehe


Har sovit väldigt bra inatt! När jag väl somna vill säga! Låg vaken ett bra tag och kolla på nå kass gamaldags film som gick på tv.... usch

Filmerna som jag och Emma såg på igår!!!
Vi började se på Social network... Sägs att den ska vara SÅ bra! Men varken jag eller emma fatta början så vi böt film och kollade på Hitta Nemo. För då kan man prata och samtidigt hänga med på filmen! Fiskar är vänner, inte mat! japp! Den gillar vi. Sen vart det grown ups men vi han inte så nå långt på den förens vi drog! haha

Du fick ingen mat, du fick ingen mat för du ska BANTA!!! love to Doris! Och bak (båt!) Nemo nudda baken!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Ja fyfan social network var ju skit xD haha ni gjorde rätt som bytte för den är inte värd att se, haha :)

2011-02-27 @ 10:55:23
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0